5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019

photo movie creator v1.6.04.09180

نرم افزار photo movie creator این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن از عکس های خود کلیپ تصویری تهیه نمایید . عکس های خود را به فیلم های خارق العاده تبدیل کرده و از تماشای آن نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که نیاز نیست  عکس ها را به صورت جداگانه انتخاب کنید بلکه قادر خواهید بود عکس ها را به صورت دسته جمعی انتخاب نموده و سپس کلیپ تصویری ایجاد کنید . پس از اتمام کار شاهکار هنری خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اشتراک گذاری عکس ها

اضافه شدن فیلم خصوصی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام چطوری میتونم یه عکسو به فیلم چندثانیه ای تبدیل کنم؟

  • این که نمیشه اهنگ گذاری یا ذخیره کنی فقط گول ملت میزنید

    • دوست عزیز هیچ کدوم از نرم افزار یا بازی هایی که در سایت می بینید رو ما طراحی نکردیم فقط مجموعه ای رو فراهم آوردیم که بیش از 17000 انتخاب به شما توی زمینه های مختلف می ده پس قبل از هر گونه قضاوت عجولانه ای به این موضوع توجه کنید .

  • ببخشید فیلم کجا ذخیرە میشە؟

  • فیلم درست شده کجا ذخیره میشه؟؟؟اشتراک گزاشته نمیشه .چه جوری از فیلم استفاده کنیم؟؟

  • میشه اسمتون رو بدونم
    چون فیلم صد ثانیه ای بسازم
    باید اسم برنامه ساز رو بدونم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود