AD-Block (Notification Killer) v13.0

آیا دوست دارید آگهی ها و تبلیغات اضافه برنامه های اندروید را مسدود سازید ؟ اگر این طور است AD-Block می تواند بهترین گزینه برای شما باشد ! بدون شک تا به حال با این تبلیغات آزار دهنده برخورد کرده اید . اما دیگر وقت آن فرا رسیده است تا از شر تمامی این تبلیغات اضافه خلاص شوید . این ابزار قادر به حذف تمامی تروجان های سایت و حذف تمامی تبلیغات آن ها خواهد بود . به عنوان مثال هنگام ورود به یک برنامه با تبلیغات متعددی رو به رو شده ، به طوری که پس از کار کردن با برنامه به صورت مستقیم وارد قسمت تبلیغات می شود ، بدون شک این امر بسیار آزار دهنده است . پس دیگر لازم نیست نگران باشید بلکه تنها کافی است این نرم افزار را بر روی گوشی نصب نموده و سپس آن را اجرا نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن برچسب های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • ببخشید سوال رو اشتباه مطرح کردم.

    مشکل این برنامه اینجاست که هنگام فعال کردن این برنامه پیامی نشان داده میشود که با فعال کردن آن، این برنامه اطلاعاتی از قبیل تایپ، پسورد و… را جمع آوری میکند!!!

    collect all the text you type, including personal data like passwords and credit card numbers

    آیا جای نگرانی است؟ آیا این به معنی دسترسی سازنده برنامه به تمام اطلاعات خصوصی بنده نیست؟

    میخواستم بنده رو راهنمایی کنید چیکار کنم و آیا برنامه ای مشابه این نرم افزار را سراغ دارید؟

    با تشکر

    • مشابه برنامه توی سایت وجود داره ولی باید سرچ کنید داخل سایت
      برای دسترسی به اطلاعات شما اگر دسترسی اینترنت هم داره نرم افزار ، روی کاغذ امکان سرقت اطلاعات وجود داره
      البته هر نرم افزاری که چنین دسترسی هایی داشته باشند حتی اگر کار دیگه رو در ظاهر انجام بدن امکان ارسال اطلاعات رو دارند اما باید ببینید که کدوم یکی براتون مهم تره ،‌ریسک استفاده یا حفظ اطلاعات که البته این ریسک خیلی کمه . چون مثلا همه ی نرم افزارهای کیبورد هم میفهمن که شما چی تایپ میکنی و اگه مجوز دسترسی اینترنت هم داشته باشند میتونند بفرستند چیزهای تایپ شده رو

  • باسلام خدمت شما

    بنده نرم افزارهای مختلف برای خلاصی از تبلیغات برنامه های آندروید نصب کردم اما هیچکدام مثل این برنامه AD-Block (Notification Killer) v13.0 مشکل تبلیغات را برایم حل نمیکند! ولی مشکل این برنامه اینجاست که هنگام فعال کردن این برنامه پیامی نشان داده میشود که با فعال کردن آن، این برنامه به تمام اطلاعات از قبیل تایپ، پسورد و… دسترسی پیدا خواهد کرد!!!
    در تنظیماتش هم جلوگیری از این امر وجود ندارد!

    میخواستم بنده رو راهنمایی کنید چیکار کنم و آیا برنامه ای مشابه این نرم افزار را سراغ دارید؟

    با تشکر
    موفق باشید

    • دسترسی به این بخش ها لازمه کار کردن صحیح برنامه هست والا بدون دسترسی چه جوری میتونه جلوگیری کنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود