5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Differential FPL 2014/15 v2.1

مدیریت تیم فانتزی خود را عهده گرفته و بر آن ها نظارت داشته باشید . از پیگیری ها و یادداشت های تیم مورد علاقه خود آگاه شده و همه چیز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اطلاعیه های مربوط به  اهداف ، تغییر قیمت بلیط ورزشگاه ها ، تغییرات در تیم ها ، آخرین نقل و انتقالات و … را مشاهده نموده و سعی کنید تا تیم خود را به رده ی بالای جدول برسانید . Differential FPL نام این بازی جذاب است که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید تجربه داشتن یک تیم فوتبال و مدیریت آن را برای خود به ارمغان آورید . اگر به رشته ورزشی فوتبال علاقه مندید و البته عاشق مدیریت نیز هستید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزی

بهبود عملکرد برنامه

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام من دیشب نصب کردم رفتم سایتش ثبت نام کردم فعال کردم ازتو سایت رفت تو بازی ازین نرفت هرچی لاگین کردم نرفت ارورم نمیداد فقط میگفت اطلاعات بروزرسانی شد مشکل کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود