بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Grand Battle – MMO Strategy:War v6.6.0

دوست دارید بجنگید ؟ دوست دارید هیجان خود را تخلیه کنید ؟ اگر این طور است ما Grand Battle–MMO Strategy:War  را به شما توصیه می کنیم . ارتش قدرتمند و سرسخت خود را تشکیل داده و فرماندهی آن را بر عهده بگیرید . سلاح های قدرتمند خود را انتخاب نموده و سپس به میدان جنگ بروید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و در نبردهای واقعی دشمنان را بکشید . به صورت گروهی و تک به تک با دشمنان مبارزه نمایید و سرزمین آنان را تصرف کنید . با پیروزی در میادین نبرد امتیازات متعددی را از آن خود کنید و سپس سلاح ها ، شخصیت ها و ارتش خودا را سفارشی سازید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن مهارت های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهینه سازی سلاح ها

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • aya offlin ast

  • اصولا اکثر بازی های اندروید بدون مود واقعا تمام کردنشان خیلی سخته و از اندرویدها میخوام نسخه مود این بازی رو بزاره لطفا ؟

    با تشکر

    • bebakhshid bazi online bod

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود