City of Fools: Hidden Object v1.4.2 + data

در این پست قصد داریم بازی سبک هیدن آبجکت City of Fools: Hidden Object را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . یش از 50 مکان سرگرم کننده در این بازی وجود داشته که بایستی به آن ها سر بزنید و اشیای پنهان را پیدا کنید . از نقشه ها و ابزارهای کمکی متعدد استفاده کرده و در کل شهر به دنبال اشیای پنهان باشید . خودتان را برای ماجراجویی های خنده دار و هیجان انگیز آماده کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به کاوش در شهر و گرافیک خیلی خوب آن اشاره داشت .  به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید . 

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب و جذاب بازی

کاوش در سطح شهر

گیم پلی اعتیاد آور

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام ممنون از بازی زیبایی که گذاشتین من این بازی رو ریختم تو تبلتم ولی توی بعضی از قشمتهای این بازی دانلود میخواد مثلان وقتی میخوام برم بالای خیابون یه تصویر میاد که باید این قسمت دانلود شه به نظره شما مشکل از کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود