لرد تاریکی آیکون

Lord of Dark

لرد تاریکی
4.5 (448852) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه
پادشاه تاریکی یک بازی اکشن سه بعدی است . در این بازی شخصیت اصلی نگهبان تاریکی است که پس از دستگیری در حال ورود به قلعه مرگ  برای فرار از دست شیاطین تلاش می کند .

نقش اصلی بازی نگهبان تاریکی است که پس از دستگیری تمام تلاش خود را برای فرار از قلعه مرگ به کار میگیرد . افکت های سه بعدی در سرتاسر بازی باعث جذابیت دو چندان آن شده است . در این بازی بازیکنان قادر به خرید تجهیزات و سلاح ها برای بالابردن توانایی های شخصیت اصلی بازی هستند .اینجا قلعه مرگ است و مملو از تعداد بیشماری دیو و شیاطین خبیث  . زمانی که یک نفر در این قلعه گرفتار و محکوم به مرگ می شود این دیو ها و شیاطین هستند که مشتاقانه آماده ی کشتن و خون خواری هستند . این بار شما در این قلعه گرفتار شده اید تک تک مبارزات و نبردهایی که انجام می دهید مشخص می کند که آیا سرانجام قادر به فرار از این قلعه مرگ هستید یا خیر .

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2.73206
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود