Brain Wars v1.0.49

قدرت مغز خود را در برابر دوستان افزایش داده و آن ها را به چالش بکشانید . معماها ، جدول ها ، معادله های ریاضی و فیزیک و هندسه را با بازی Brain Wars  در گوشی خود حل نموده و ذهن خود را به چالش بکشید . عملکردهای مغز خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و هوش خود را امتحان کنید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و به مراحل بالاتر صعود نمایید . بیش از 10 نوع بازی هوشی در این مجموعه قرار داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید .  و در پایان لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور و فانتزی می باشند .

ویژگی های اصلی :

تست هوش و مهارت در بازی

به چالش کشاندن مغز

گیم پلی هیجانی

تغییرات نسخه 1.0.49 :

رفع برخی باگ ها

اضافه شدن بازی های جدید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام وقتی این بازی رو دانلود میکنم یه پیغام میده و میگه این بازی توی کشور شما سرویس نمیده باید چیکار کنم آیا باید برنامه خاصی رو نصب کنم ؟

  • ببخشید منظورتونو متوجه نشدم…
    مگه این جدیدترین ورژن نیست؟؟ چی تا فردا بروزرسانی میشه؟؟
    لطفا کامل تر جواب بدین… ممنون

    • این ورژنی که الان روی سایت هست قدیمیه ، عرض کردم تا فردا به آخرین نسخه گوگل پلی بروزرسانی میشه

  • سلام.من ورژن قبلی بازی رو دارم.برای اینکه آپدیتش کنم باید چیکار کنم؟ تو گوگل پلی که میگه در کشور شما فراهم نیست… بازارم که آپدیتشو نذاشته… چطوری میتونم بازیو با ورژن جدیدش همگام کنم؟؟

    • براتون توی لیست آپدیت قرار دادم نهایتا تا فردا بروزرسانی انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود