Nano Icons Theme v3.0.0

اگر به دنبال چیزی متفاوت برای صفحه خانگی دستگاه اندرویدی خود می‌گردید، پاسختان Nano Icons Theme است. این تم منحصربه‌فرد و رنگارنگ می‌باشد و در جزئیات آن دقت فراوانی شده است. در این مجموعه بیش از 2199 آیکان اچ‌دی سفارشی قرار داده شده و شامل تصاویر پس‌زمینه طراحی شده توسط بهترین طراحان اندروید نیز می‌باشد.

ویژگی‌ها:

دارای بیش از 5500 اکتیویتی

سبک طراحی منحصربه‌فرد با سایه‌های زیبا

آیکان‌های اچ‌دی در رزولوشن 194×194

به‌روز رسانی‌های مرتب

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • درود بر شما.
    نمیدونم چرا مدتی هست که تا به سایت شما میام با کلیک رو سایت صفحه ای باز میشه که پیغام میده گوشیت قدیمی یا آهسته شده و باید اپلیکیشنیو دانلود کنی.اولش فکر کردم کد تبلیغاتیه ولی حسابی روی اعصابه و هر صفحه ای رو از سایتتون رو باز میکنم این داستانه.فقطم سایت شما اینجوریه.
    مشکلش چیه.اگه سیستم عاملم قدیمیه هیچ سایتو اپلیکیشنی اینجوری پیغام نمیده.اگرم مشکل از شماست بی زحمت درستش کنید.الان هم انقدر عصبانی هستم که مجبور شدم نظر بدم.اگرم بقیه دوستان این مشکل رو دارن بگن.
    تبلتم گلگسی نوت 8اینچ

    • سلام
      توجه نکنید ، پیام های تبلیغاتی هست
      با توجه به اینکه هزینه های سایت می بایست جبران بشن نمایش این آگهی ها ناگزیر هست . برای اینکه دوباره نمایش داده نشه می تونید از نرم افزار های ضد تبلیغاتی که داخل سایت هست استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود