Chicken Fighters v1.2

Chicken Fighters یک بازی مبارزه ای چند نفره منحصر به فرد است ؛ جایی که شما به مبارزات خونین بین جوجه ها خواهد برد . نبردی به جوجه های مبارز و جوجه های سرخ شده !
قابلیت های جوجه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس نبرد را آغااز نمایید . شما می توانید با پیروی کردن از جوجه خود را از زمانی که تنها یک تخم مرغ بوده است تا هنگامی که تبدیل به یک ابر جوجه قدرتمند تبدیل می شود دنبال کنید . مسابقات پیش رو را یک به یک پیروز شوید تا بتوانید از تجهیزات و البته نیروهایی بیشتر بهره مند شوید . جوجه های کونگ فو کار ، شوالیه ، دزد دریایی و آتشی از جمله گروه های مختلفی هستند که امکان انتخاب آنها را خواهید داشت . برای اینکه بتوانید جوجه ی تان تمرین دهید می توانید از دو مینی گیم موجود در بازی بهره بجویید . 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • خوب و سرگرم کننده

    • دمت گرم فوق العاده نیستی

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود