بازی جورچین نجات بیسکویت آیکون

MonsterBusters: Match 3 Puzzle

بازی جورچین نجات بیسکویت
4.6 (663352) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , جورچین

MonsterBusters: Match 3 Puzzle یک بازی سرگرم کننده و پازلی مناسب برای تمامی سنین می باشد ! هیولاها را با با سایر هیولاها ترکیب کرده و با قرار دادن آن ها کنار یکدیگر آن ها را از بین ببرید . امتیازات متعددی را به دست آورده و آن ها را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید . همین حالا هیولاها را شکست داده و آن ها را ناپدید کنید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و به یک قهرمان واقعی و منحصر به فرد تبدیل شوید . این بازی یکی از بهترین و چالش انگیزترین بازی های موجود برای گوشی های اندرویدی بوده که مطمئنا عاشق آن خواهید شد .

 

ویژگی ها :

نابود کردن تمامی هیولاها

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی اعتیاد آور

 

تغییرات نسخه 1.3.63 :

رفع مشکلات و بهبود ثبات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.3.63
  • اندازه : 68M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/08

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام . میشه لطفا هک این بازی رو با پول بینهایت قرار بدید تو سایت های خارجی باید یک survey رو کامل کرد که کشوری که من در اون ساکن هستم رو ساپرت نمیکنه و پول هم میخواد. یکی از سایتهای ایرانی هم نوشته بود دانلود با پول بینهایت اما بعد از دانلود دیدم فقط خود بازی هست نه patched . دستگاه من آندروید هست.
    ممنون میشم اگر کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود