Talking Puppy 1.1

نیاز به اندروید: 1.6 و بالاتر|بازی: Talking Puppy 1.1

 Talking Puppy یا توله سگ سخنگو یکی دیگر از سری برنامه هایی است که توسط Talking Baby ارائه شده است . این برنامه در عملکرد ، مانند برنامه های محبوب مشابه خود مانند میمون سخنگو (Talking Monkey) ، ببر سخنگو (Talking Tiger)، خروس سخنگو (Talking Chick) و… می باشد.

این بار شخصیت مقابل شما یک توله سگ بسیار با نمک و پر انرژی است و شک نکنید که با کارهایی جالبی که انجام می دهد شما را برای مدت ها سرگرم خواهد کرد و تعداد بالای نصب این اپلیکیشن در مارکت نیز گواه این قضیه می باشد . این توله سگ هر چه را که شما بگویید با صدایی نازک تر تکرار خواهد می کند ، میتوانید با آن بازی کنید و بسیاری از کارهای دیگر، البته اگر هم خسته باشد می خوابد .شما می توانید برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده را از سایت اندرویدها – پایگاه تخصصی اندروید به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

hajm حجم : 8٫39 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام عزیزای گلم
    دمتون گرم ولی کار نمی کنه اصلا فایل نصب نداره ، شایدم دیتا میخواد دوستان محترم کسی نصبش کرده؟؟؟؟؟

  • سلام واقعا نميدونم ازتون چه طوري تشكر كنم خيلي كارتون درسته.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود