بررسی و رفع مشکل فایلهای دانلودی از اندرویدها

پس از نظرسنجی اندرویدها که منجر به تغییر شیوه قرار گیری فایلها از فرمت زیپ و APK گردید برخی از کاربران گزارش هایی مبنی بر خراب بودن فایلهای دانلودی ارایه دادند که برنامه ها به صورت یک فایل زیپ بدون فایل نصبی می باشد .

لازم به ذکر است که تمامی فایلهای موجود در سایت قبل از قرار گیری در مرحله نخست تست گردیده و پس از آن برای کاربران آپلود می گردد ؛ اما مشکل از کجاست ؟

برای برطرف کردن این مشکل خواهشمندیم ادامه متن را به طور کامل مطالعه نمایید .

 

IDM یا همان نرم افزار Internet Download Manager به دلیل قدرت بالایی که دارد هم اکنون گزینه نخست بسیاری از کاربران می باشد . نسخه های قدیمی این نرم افزار به صورت پیش فرض از فرمت APK پشتیبانی نکرده و هنگامی که شما قصد دانلود کردن یک فایل با این فرمت را دارید به طور خودکار آنها را از APK به ZIP تغییر می دهد .  برای رهایی از این مشکل بهترین راه حل به روز رسانی کردن این نرم افزار به آخرین نسخه آن می باشد ( آخرین نسخه را به صورت کرک شده از اینجا دانلود کنید ) ، اما در صورتی که نمی خواهید نرم افزار خود را آپدیت کنید کافیست 3 مرحله زیر را که به صورت تصویری به آنها اشاره کردیم انجام دهید .

 



در صورتی که شما از این نرم افزار استفاده نمی کنید اما همچنان این مشکل برایتان وجود دارد می بایست از روش زیر استفاده کنید :

در ویندوز اکس پی به Control Panel رفته و بر روی گزینه Folder Option کلیک کنید و اگر از ویندوز سون استفاده می کنید Folder Option  را در بخش جستجو تایپ کرده تا این بخش باز شود .

پس از این کار مراحل را همانند تصویر زیر انجام دهید :

پس از انجام این کار پسوند فرمت های مختلف به نمایش در می آید که با تغییر فرمت ZIP به APK می توانید آنها را بر روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود ثبت نمایید .

به طور مثال فایلی با اسم sample.zip را از سایت دانلود کرده که می بایست به sample.apk تغییر پیدا کند تا امکان نصب آن را داشته باشید .

با تشکر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام
    وقتی ی فیلم از اینترنت دانلود میکنم پخش نمیشه که باید خودتی به صورت دستی تغییر نام بزنم و فرمتش رو به mp4یاmkvتغییر بدم حالا راهی وجود داره که بدون نصب برنامه های کمکی این مشکل بر طرف بشه ؟(گوشیم note8هستش)
    به خاطر ی دلیل این ? رو گفتم چون در گوشی قبلیم و گوشی افراد دیگر این کارو انجام دادم ولی بعد از دانلود فیلم به راحتی پخش میشد.

  • سلام
    من یه برنامه رو دانلود کردم بعد که بوزش کردم گفت برای امنیت گوشی می خوای با چه برنامه ای باز کنی .
    منم برنامه mobile security رو انتخاب کردم اما بعدش نوشت که مشکلی در تجزیه برنامه وجود داره باید چی کار کنم؟
    جواب بدین لطفا

  • من از وقتی اندروید گوشیمو ارتقا دادم
    نرم افزار ها رو دانلود که میکنم اگه از میانبر برم نصب میکنه
    ولی اکه آی دی ام ..یا دانلود ها برم نصب نمیشه

    مینویسه مشکلی در تجزیه برنامه وجود دارد

    در حالی که همون فایل رو با گوشی دیگه ای نصب میکنم

  • سلام دوست عزیز.من گوشیم جی ۷..۲۰۱۶ هست یه مشکلی که برام پیش اومده اینه که وقتی توتنظیمات.درباره دستگاه.روی به روز رسانی نرم افزار میزنم میگه پردازش انجام نشد.بعددربالای صفحه پیام درحال اپلود گزارشات نرم افزار میاد میشه بگید مشکلش چیه.ممنون میشم حمید ازخوزستان

  • سلام تو فایل اهنگ هام یک اهنگ هست ک هیچ جوره پاک نمیشه حتی حجمی هم نداره و فک کنم ب خاطر اون فایل هیچ کدوم از اهنگ هام ن بالا میاد و ن اهنگ جدیدی ذخیره میشه باید چکار کنم؟؟؟

  • سلام،عکس و فیلم که از تلگرام دانلود میکنم توی گالری سیو نمیشه با وجودی که تیک گزینه ذخیره تو گالری هم زدم

    میشه مشکلو بگین,ترجیحا برام ایمیل کنین جواب سوالمو✌
    گوشی سامسونگ S7

  • سلام باتشکر از سایت خوبتون من یه تبلت مدل آلکاتل دارم زیادم وارد نیستم وقتی چیزی رو دانلود میکنم از بازار یا هر جای دیگه یی دانلود نمیشه یاهروقت کسی میخواد برام چیزی بقرسته نمیاد و نمیشه یا هروقت میخام عکس بگیرم نمیشه میزنه حافظه ی شما پر است در صورتی که حافظه من چهار گیگو خورده ای خالیه خواهش میکنم بگین باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • احتمالا حافظه داخلی تون پره و به این خاطر نمی تونید چیزی بریزید داخل تبلت تون

  • خدا خیرت بده…کلی فایل دانلودی داشتم که باز نمیشد.ممنون

  • تبلت من سامسونگ note 8هستش جدیدا هیچی دانلود نمیکنه تنظیماتشم فارسی نیست تو رو خدا زود جواب منو بدین ??????

  • سلام میخواستم‌بدونم‌چرا وقتی من دارم برنامه ای یا اهنگی یا‌‌‌…ازگوگل دانلود میگنم وقتی از گوگل خارج میشم دانلود متوقف میشه این مشکل از وقتی اندرویدم رو ارتقا دادم پیش اومده خواهش میکنم جواب بدبین ممنون???

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود