5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019

PhotoShake! Pro 1.8.0

پیش نیاز | اندروید 2.0 و بالاتر

PhotoShake! Pro 1.8.0 یک برنامه فوق العاده جهت ویرایش تصاویر در اندروید می باشد که می توان آن را از نرم افزار های هم رده خود بهتر دانست . به وسیله ی این نرم افزار می توانید عکس های معمولی خود را به شکل حرفه ای تغییر دهید . PhotoShake امکان کولاژ تصاویر ، پشتیبانی از تصاویر پس زمینه ، امکان ایجاد و ویرایش تصاویر به وسیله لرزش ، استفاده از برچسب های طنز و سرگرم کننده در تصاویر ، پشتیبانی از انواع فریم ها ، قابلیت ایجاد فیلتر بر روی تصاویر و… را برای شما مهیا می سازد . شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از پایگاه تخصصی اندروید – اندرویدها دریافت نمایید .

hajm حجم : 6.57 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com
downloadدانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

   

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • slm,
    ye barname hast vagti az yeki ax migiry mituny adamaye ke un posht oftadano pak konid,man khodam tabligesho didam ro htc,midunin esmesh chie?

  • وای چه قدر لوگوتون قشنگ شده.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود