MobileWoW – World of Warcraft v1.01

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

اگر شما نیز یکی از 20 میلیون طرفدار بازی World of Warcraft هستید حتما این برنامه برای شما خیلی جالب خواهد بود چرا که با استفاده از آن می توانید اسمارت فون خود را به یک دسته برای انجام این بازی جذاب تبدیل کنید . MobileWoW نام اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم کردن کامپوتر ویندوز یا مکینتاش خود به جای استفاده از کنترلر های اضافه تنها به وسیله اسمارت فون یا تبلت اندرویدی تان از طریق وای فای به انجام این بازی مشغول شوید . کامپیوتر را به ال سی دی متصل کرده و اسمارت فون را در دستانتان بگیرید و از انجام این بازی لذت ببرید . هیجان انگیز به نظر می رسد ؛ این طور نیست ؟

hajm حجم : 504 کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من روش استفاده از این برنامه رو نفهمیدم چطوری

  • منWOW رانصب کردم ایمیل جیمیلم ساختم رمزشم میزنم نمیره اصلا نمیدونم چطور وارد شم

  • با سلام خدمت دوستان اگه امکان داره سایتی رو واسم معرفی کنید که من بازی Wow برای pc رو دانلود کنم اگه امکانش هست ادرسشو واسم sms کنید 989116578477+ با تشکر از شما دوستان؟

  • OoO lala

  • این از اون حرفا بودا داداش لول.

  • ممنون
    اگه میشه وار کرفت رو هم بزارین عالی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود