One Touch Battery Saver Pro v2.6

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

هنگامی که انرژی ذخیره شده در باتری شما به میزان کافی است ، شما می توانید با کلیک کردن بر روی حالت Power Saving ، اقدام به کاهش مصرف انرژی کنید . این کار با غیر فعال کردن بخش هایی که در حالت فعال هستند اما استفاده ای از آنها نمی شود انجام می گیرد . از میان این قسمت ها می توان به وای فای ، بلوتوث ، سیستم موقعیت یاب GPS ، نور پشت زمینه ، سیستم لرزشی و سیستم همگام سازی ( Sync ) اشاره نمود . One Touch Battery Saver Pro ابزاری است که می تواند با کنترل کامل بخش های نامبرده طول دوره خالی شدن باتری گوشی شما را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد .
از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان افزودن ویجت های 1×1 و 2×1 به هوم اسکرین اندروید شما اشاره کرد که باعث می گردد دسترسی شما برای انجام تنظیمات دلخواه بسیار ساده گردد .

hajm حجم : 4.45 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • 80/0 محبوبیت شمابه خاطربه روزبودن سایتتونه.آندرویید ایران وابسته به شماست.ممنون.همینطورادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود