نرم افزار اطلاعات فیلم و سریال ها آیکون

IMDb Movies & TV

نرم افزار اطلاعات فیلم و سریال ها
4.2 (512350) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

IMDB بزرگترین و کاملترین سایت در زمینه اطلاعات فیلم های تلویزیونی و سینمایی است که هم اکنون اطلاعات بیش از 2 میلیون عنوان فیلم و 4 میلیون نفر از هنرپیشه ها‌، کارگردانان و … را در خود جای داده است . اپلیکیشن IMDb Movies & TV که برای اندروید طراحی شده است به شما کمک می کند تا دسترسی به این اطلاعات را به سادگی چند کلیک برای خود فراهم آورید . از جمله ویژگی های این برنامه می توان به امکان رای دهی به فیلم ها ، مشاهده تریلر فیلم ها ، لیست فیلم های در حال اکران و … اشاره نمود .

 

تغییرات نسخه 8.4.3.108430403 :

تغییراتی در صفحه حساب کاربری

تماشا کردن آخرین کلیپ ها , مصاحبه ها و تریلر ها

رفع مشکلات وبهبود عملکرد برنامه

بهبود گزینه های به اشتراک گذاری و رفع تعدادی از کرش ها

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 8.4.3.108430403
  • اندازه : 29M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • یعنی نمی تونیم خود فیلم رو تماشا کنیم؟ یا حتی دانلودش کنیم؟؟

  • سلام علیکم شهرزاد خانم
    برای نحوه استفاده کافیه شما موقعی که وارده نرم افزار میشوید منوی سمته چپ رو وا کنید و هر مدلی از فیلم هارو مثلا فیلم های محبوب رو انتخاب کنید و بعد فیلم های مربوطه رو براتون میاره و بعد میتونید داستان فیلم و چه جایزه هایی و چه امتیازیرو که از طرف مردم گرفته رو ببینید،البته گاهی اوقات نرم افزارش هنگ داره و چیزی نشون نمیده که این طبیعیه بعدا دوباره به نرم افزار سر بزنید،درست شده.
    خدانگه دارتون باشه.

  • Slm bebakhshid nahve kar ba imdb o mishe tozih bedid mmnon

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود