Machinarium v1.0 + data

پیش نیاز :‌اندروید 2.2 و بالاتر

با ربات آهنی کوچک اما زیرکی که جوزف نام دارد و در دنیای Machinarium زندگی می کند همراه شده و به او کمک کنید تا نامزد رباتیک خود از رفتن به انبار قراضه ها محفوظ بدارد . پازلها را حل کنید و با بهره گیری از هوش خود تمامی مسائل را برطرف کنید . این بازی که از گرافیکی بسیار زیبا و دلنشین برخوردار است دارای گیم پلی بسیار عالی و داستانی منحصر به فرد می باشد  را به تمامی کاربران آندرویدها پیشنهاد می کنیم .

hajm حجم : 8.54 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم
download دانلود دیتا با حجم 151 مگابایت

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با سلام من بازی رو دانلود کردم و دیتا را هم در oddکپی کردم اما بازی متوقف می شود

    • دوست عزیز اول فایل زیپ دیتا رو دانلود کنید بعد نرم افزار RAR Premiumباز کنید و فایل دیتا رو از زیپ خارج کنید بهتون ی فولدر می ده اون فایل رو در توی پوشه obb حافظه داخلی گوشی تون قرار بدید اگر درست این کار کنید وقتی به تنظیمات گوشی و برنامه ها بروید( apps<- setting) حجمی که برای بازی می ده برابر با مجموع دیتا و apk خواهد بود.

  • من می خام وارد شم می گه باید بروزرسانی کنید از کجا باید بروزرسانی کنم؟

  • سلام من بازی نصب کردم ولی وقتی میخام وارد شم می نویسه متوقف شده

  • سلام وقتتون بخیر. اول که بازیو ریختم و میخواستم برم توش همش میزد که متوقف شده بعدش تمام کارایی که گفته بودین رو انجام دادم. آخرش هم اون فایلی رو که بهم داد رو انتقال دادن به obb، ولی بازم حجم بازی همونیه که بود. بازم که میخوام برم داخل برنامه، میزنه که متوقف شده. دیگه چیکار باید بکنم؟! ممنون میشم راهنمایی کنید

    • برخی از بازی ها افزون بر دیتای ارائه شده توسط سایت نیاز به دانلود بخشی از دیتا درون بازی دارند. برای این که بفهمید بازی دیتای دانلود شده رو شناخته و جزء این دسته است کافیه به تنظیمات دستگاه اندرویدی خودتون برید و در قسمت app به دنبال بازی بگردید اگر حجم نوشته شده با مجموع حجم apk و دیتا برابر باشه یعنی دیتا شناسایی شده ولی بازهم نیاز به دانلود دارد اما اگر این طور نبود باید مراحل کپی دیتا رو چک کنید.

  • من بازی دان کردم رفت داخل بد یک صفحه اومد نوشت…0%هرچی وای میستم پرنمیشه چیکار کنم

    • اول فایل زیپ دیتا رو دانلود کنید بعد نرم افزار winrar باز کنید و فایل دیتا رو از زیپ خارج کنید بهتون ی فولدر می ده اون فایل رو در توی پوشه obb حافظه داخلی گوشی تون قرار بدید اگر درست این کار کنید وقتی به تنظیمات گوشی و برنامه ها بروید( apps<- setting) حجمی که برای بازی می ده برابر با مجموع دیتا و apk خواهد بود.

  • مشکل منم مشکل رضاست

  • باعرض سلام و خسته نباشید دیتا رو چطوری از فشرده در بیاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود