4Story M: Flying Dragon Arrows v1.0 + data

در بازی 4Story M: Flying Dragon Arrows به چپ و راست حرکت کرده و سعی کنید به دشمن خود تیراندازی کنید. با نگه داشتن انگشت خود کمان را کشیده و با رها کردن آن تیراندازی کنید. برای پرتابی قوی‌تر می‌توانید یرای مدت بیشتری کمان را بکشید، البته اگر می‌خواهید پرتاب دقیق‌تری داشته باشید بهتر است در میانه راه انگشت خود را رها کنید.

برای یک بازی مرحله‌ای مانند این، مدیریت زمان اساسی است. شاید نیاز باشد تعداد مشخصی از هیولاها را در مدت زمان محدودی از بین ببرید. شاید نیاز باشد برای مدت محدودی بتوانید دوام بیاورید. اما مراقب باشید! چند بار به خطا رفتن تیرهای شما ممکن است باعث باختن شما شود! یک نکته! در مورد بمب‌گذاران انتخاری اگر حتی تیرتان به خطا رود نیز به حساب نمی‌آید، پس سعی کنید در صورت امکان در برابر آن‌ها جا خالی بدهید.

همچنین PvP نوبتی در حال سوار بر اژدها را نیز تجربه کنید. بر اژدهای خود سوار شده و در حالی که رقیبتان به صورت خودکار از چپ به راست حرکت می‌کند، به سمت آن تیراندازی کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود