Espier Launcher 0.9.0

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

Espier Launcher یک دسکتاپ برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما می باشد که تجربه یک محیط فعال و البته جدید را برایتان به وجود می آورد که می تواند گوشی هوشمند و یا تبلت شما را متفاوت با دیگران سازد . محیط کاربری لانچر همانند دسکتاپی می باشد که از آیکون های آیفون 4 اس در آن استفاده گردیده است . افزون بر این پشتیبانی از آیکون های پویا نظیر تقویم ، اس ام اس ، تماس و … و نیز نمایش پویای تاریخ و تعداد پیامک های ناخوانده یا تماس های از دست رفته از دیگر ویژگی های این لانچر بسیار زیبا و منحصر به فرد است . شما می توانید به سادگی  میانبرهای مورد نظر خود را به دستکاپ اضافه کنید . جستجو در میان اپلیکیشن ها ، مخاطبین ، اس ام اس ها ، ایمیل ها و … از دیگر امکانات این لانچر به شمار می آیند .

hajm حجم : 4.66 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • گوشیم xperia ray هستش

  • ادمین عزیز 1 روز هست که ریختم رو گوشیم اولا هنگ میکرد یکم.الان هم که گپشیمو از قفل در میارم اصلن صهحه گوشیم روشن نمیشه.چه جوری پاکش کنم!!؟؟؟؟

  • che bahal bood shabie apple mishe

    eyval admin ba in barnamehatoon sorate dl ham aali shode tnxe faraaaaaavaaan

  • خدایی لانچر جالبیه.دمت گرم آدمین جون

  • سلام. nemus luncherرو اگه میشه بذارید تو سایتتون.شدید لازمش دارم.

  • این و میخوایم نصب کنیم مثل تم هست؟! چجوری داستانش یکم بیشتر توضیح بدین خوب

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود