4Gmark (Full & Speed Test) v3.3.1

4Gmark (3G / 4G speed test) ابزاری است که یک بنچمارک جامع و قابل اعتماد را برای کیفیت سرویس شبکه در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند، شبکه‌ها و یا مکان‌های مختلف را در هریک از فناوری‌های 2G (Edge, Gprs), 3G (Umts, Hsdpa, H+, Dual-carrier), 4G (LTE) و Wifi مقایسه کنید.

زمانی که به وسیله این برنامه تست‌های رایگان را انجام می‌دهید، در پروژه‌ای اشتراکی شرکت می‌کنید که در آن برای اطلاع و بهبود کیفیت خدمات به جمع‌آوری اطلاعات پرداخته می‌شود.

تست سرعت، سریعاً سرعت آپلود و دانلود در شبکه (نرخ بیت متوسط) را محاسبه کرده و به شما نمایش می‌دهد.

در پایان تست، در بخش نتایج می‌توانید نتیجه خود را در برابر کاربران دیگر که از همان گوشی شما استفاده می‌کنند، یا در کشور و منطقه خود مقایسه کنید.

تست کامل سناریویی است که در آن همه پروتکل‌ها (تأخیر، انتقال، یوتیوب، وب) محک زده می‌شوند و به شما دید کاملی درباره کیفیت ارتباط محیطی که در آن هستید را ارائه می‌کند. این قسمت امتیازی را محاسبه می‌کند که به شما امکان می‌دهد آن را میان گوشی‌ها، شبکه‌ها و یا مناطق مختلف مقایسه کنید.

در پایان تست کامل، در بخش نتایج می‌توانید امتیاز خود را در برابر کاربران دیگر که از همان گوشی شما استفاده می‌کنند، و یا در کشور و منطقه خود مقایسه کنید.

 

تغییرات نسخه 3.3.1 :

افزودن بخش رمز

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود