Kids Learn About Animals v3.3

Kids Learn About Animals یک برنامه آموزشی برای کودکان سنین 1 تا 4 ساله است که از مجموعه Little One Learns Words به شما ارائه می‌شود.

با استفاده از این برنامه می‌توانید همراه کودک خود تصاویر شگفت‌انگیزی از حیوانات مختلف را مشاهده کنید و در همین حال نام‌های آن‌ها را به کودک خود آموزش داده و به صداهای منحصربه‌فرد حیوانات گوش دهید.

این تصاویر با دقت گلچین شده به کودک شما امکان می‌دهند تا نه تنها نام حیوانات را یاد بگیرد، بلکه نگاهی اجمالی نیز به دنیای زیبای حیوانات و همه چیزهایی که ارائه می‌کند داشته باشند!

پس از اینکه کودکتان کارت‌های فلش حیوانات را مشاهده کرد، یک بازی سرگرم‌کننده انتظار او را می‌کشد، که میزان یادگیری او را اندازه‌گیری می‌کند. صرفنظر از تعداد جواب‌های صحیح، بازیکن ستاره‌ها را بدست می‌آورد و به وسیله کف زدن‌های فراوان و بالن‌ها مورد تشویق قرار می‌گیرد!

در این برنامه حیوانات در 6 گروه حیوانات خانگی، حیوانات جنگل، حیوانات سراسر دنیا، پرندگان، حشرات و دنیای آب دسته‌بندی شده‌اند.

فرزند شما حتی نیاز ندارد نحوه خواندن را یاد گرفته باشد! رابط کاربری ساده و واکنش‌های صوتی برنامه حتی به کوچکترین کودک نیز امکان می‌دهد تا به خودی خود نام حیوانات را یاد بگیرد! پس از اجرای بازی، حتماً به باغ وحش و یا فروشگاه حیوانات خانگی سر بزنید تا هنگام ارائه نام حیواناتی که تازه یاد گرفته توسط کودکتان، خوشحال و شگفت‌زده شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود