Urgent Calls™ (Full version) v1.0

Urgent Calls™ (Full version) نسل جدیدی از برنامه‌های سایلنت کردن گوشی است که تنها در مواقع اورژانسی شما را مطلع می‌کند. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید همانند قبل گوشی خود را در حالت سایلنت قرار دهید، اما همزمان در شرایط اضطراری دیگران به شما دسترسی خواهند داشت. زمانی که از یک شخص چندین تماس از دست رفته داشته باشید، توسط یک سیگنال هشدار باخبر خواهید شد.

زیرا زمانی که گوشی خود را بردارید و ببینید که یک نفر چندین بار سعی کرده با شما تماس برقرار کند، می‌دانید که حتماً کاری فوری با شما داشته است. پس از این به بعد هر بار که گوشی خود را در حالت سایلنت قرار دهید این برنامه به صورت خودکار فعال می‌شود و هر بار که ببیند چندین تماس از دست رفته از یک نفر دارید، بلافاصله شما را با هشدار صوتی باخبر می‌کند.

نیازی به انجام هیچگونه تنظیماتی نیست، این برنامه باتری زیادی مصرف نمی‌کند و استفاده از آن نیز آسان می‌باشد.

سایر برنامه‌های مشابه با یک لیست سفید کار می‌کنند به این صورت که لیستی از مخاطبین که شما مشخص می‌کنید، می‌توانند در حالت سایلنت بودن گوشی‌تان با شما تماس برقرار کنند. اما مشکل این برنامه‌ها اینجاست که لیست سفید مخاطبین شما همیشه به شما دسترسی دارند، حتی در زمانهایی که فوریتی در کار نباشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود