MonTowers2 v1.0.10

زمانی در سرزمین آرام آلسپریا، برج‌های اسرارآمیزی از زیر زمین پدیدار شد. این برج‌ها آلسپریا را به یک دنیای تاریک پر از هیولا تبدیل کرد. برای برگرداندن صلح به این سرزمین، احضارکنندگان هیولا عازم ماجراجویی جدیدی شدند…

MonTowers2 یک بازی نقش‌آفرینی است که در آن می‌توانید هیولاهای خود را جمع‌آوری، احضار و تقویت کنید و برای مبارزه در برابر هیولاهای دشمن که بر دروازه هریک از برج‌ها انتظار شما را می‌کشند، گروه تشکیل دهید.

به دنیای بازی شیرجه بزنید و سعی کنید به قدرتمندترین احضارکننده تبدیل شوید! در این نسخه در کنار هیولاها و سیستم‌های اضافی ویژگی دوستی نیز به بازی افزوده شده است که به شما امکان می‌دهد به هیولاهای مقابل به دوستان دیگر حمله کرده و همچنین در مبارزه با هبولاها از دوستان خود کمک بگیرید.

با سه هیولا یک گروه تشکیل دهید، به بالای برج صعود کنید و هر دشمنی که بر سر راهتان ظاهر می‌شود را شکست دهید!

بر خلاف دیگر بازی‌های جمع‌آوری هیولا به سبک نقش‌آفرینی، که می‌بایست برای قویتر کردن هیولاها هر بار آن‌ها را ترکیب کنید، در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید جمع‌آوری هیولاهای با پارامترهای بالای HP و ATK می‌باشد! قوانین ساده برای بازی آسان!

هر هیولا مهارت منحصربه‌فرد خودش را دارد، پس تا جایی که می‌توانید هیولا جمع‌آوری کنید و گروه خود را تشکیل دهید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود