SonicUltra v1.0.7

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

آیا می خواهید فایلهای مورد نظرتان را با دوست خود که در نزدیکی شما است به اشتراک گذاشته و منتقل کنید اما او در لیست مخاطبین شما نیست ؟ SonicUltra به شما کمک می کند تا راهی جدید را انتقال فایلها برای خود باز کنید . نیازی به wifi tethering ، بلوتوث ، جی پی اس ، ایمیل ، تلفن ، آی دی ، لینک های ابری و … نیست !
تنها چیزی که لازم دارید این است که شما و دوستتان این اپلیکیشن را باز کرده و در کنار یکدیگر قرار داشته باشید و سپس فایلهای مورد نظر خود را که از نظر فرمت هیچ گونه محدودیتی ندارند انتخاب نمایید . به همین سادگی
افزون بر فایلها امکان فرستادن آدرس های اینترنتی ، اس ام اس ، مخاطبین ، اپلیکیشن های اندروید ، محتوای موجود در کلیپبورد و … نیز برایتان وجود خواهد داشت .

hajm حجم : 1.64 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

لیست گوشی هایی که با این برنامه سازی کامل دارند .

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • vaghannnn dametun garm….in dg akhare technology budesh dametun garrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmm
    har ruz miyam b web sitetun sar mizanam…kar dorost tashrif darin. . . 😀

  • سلام
    خسته نباشید.
    فقط خواستم از سایت خیلی عالیییییییییییییییییییییییییی تون تشکر کنم
    موفق باشین همینجور ادامه بدین

  • سلام . می خواستم بدونم برنامه های مشابه این برنامه همشون باید از اینترنت استفاده کنن حتما برای انتقال اطلاعات باید به اینترنت وصل باشن می خواستم بدونم این هم اینترنت می خواد یا بصورت افلاین این کارا رو انجام می ده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود