Butt Workout v1.3.15

Butt Workout جلسات تمرین سریع و موثر را برای سفت کردن و شکل دادن عضله‌های باسن بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات ورزشی بر روی دستگاه اندرویدیتان به شما ارائه می‌نماید. تمرین‌های این برنامه را می‌توانید در هر زمان که مایل بودید انجام دهید. این برنامه مخصوصاً برای افرادی که می‌خواهند پیش از فرا رسیدن فصل تابستان به تناسب اندام دست پیدا کنند ایده‌آل است.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که تمرینات ورزشی می‌تواند سرگرم‌کننده باشند و نه خسته‌کننده؟ با استفاده از این برنامه می‌توانید هر زمانی که می‌خواهید، در هر زمان که مایل بودید به هر روش دلخواه خود به انجام تمرین‌هایی ورزشی بپردازید!

می‌توانید سطح آموزش را سفارشی کنید تا دفعات تکرار، موسیقی پس‌زمینه و هریک از جزئیات دیگر برنامه را تغییر دهید و هر بار که ورزش می‌کنید تجربه‌ای متفاوت کسب نمایید.

تقویم جدید برنامه روزهایی که تمرین انجام داده‌اید را پیگیری کرده و یک برنامه ورزشی واقعی را برای مدت 4 هفته برای شما ایجاد می‌نماید.

برای هریک از حرکات تمرین یک ویدیوی دستور‌العمل دانلود کنید و در هر زمان حتی بدون داشتن ارتباط اینترنتی آن را پخش نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود