Wild West 3D Live Wallpaper v1.0

Wild West 3D Live Wallpaper یکی از شگفت‌انگیزترین والپیپرهای زنده با موضوع غرب وحشی برای اندروید است که برای گوشی و تبلت شما طراحی گردیده! با گرافیک واضح و پرانرژی این والپیپر از جو شهری غربی لذت ببرید.

در این والپیپر 12 دوربین مختلف با زاویه دید سینمایی عالی در دسترس شما می‌باشند. همچنین تنظیمات اضافه دیگر برای سفارشی‌سازی را می‌توانید استفاده نمایید. تنها به این اسکرین‌شات‌ها اتکا نکنید! برای مشاهده افکت سه‌بعدی واقعی باید آن را نصب کنید!

این والپیپر زنده با استفاده از OPEN GL 2.0 ساخته شده و بهینه‌سازی گردیده تا منابع کمی را اشغال کند و همچنین باعث مصرف باتری دستگاه شما نشود.

برای نصب این والپیپر بر روی صفحه خانگی دستگاه خود انگشتتان را نگاه دارید سپس به قسمت والپیپرهای زنده رفته و Wild West 3D Live Wallpaper را انتخاب نمایید.

اولین بارگیری ممکن است بر روی برخی دستگاه‌ها کمی کند باشد، پس هنگامی که برای اولین بار آن را اجرا می‌کنید تا حدود سی ثانیه به آن فرصت بدهید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • عالی بود, مرسی از خدمت بی منتتون,

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود