9th Dawn II 2 RPG v1.76

در بازی نقش‌آفرینی 9th Dawn II 2 RPG یک دنیای غنی و وسیع را کاوش کنید. در جنگل‌های انبوه، ویرانه‌های باستانی، غارهای عمیق، و شهرهای تحت محاصره به ماجراجویی بپردازید. از شن‌های جنوبی یخچال‌های منجمد تا شمال، با هیولاها و دیگر موجودات ترسناک که می‌خواهند مانع راه شما شوند به نبرد بپردازید. تعداد فراوانی از آیتم‌ها، غنائم، سلاح‌ها و سپرها را از هیولاها جمع‌آوری کنید. مردمی که ملاقات می‌کنید، تصمیماتی که می‌گیرید و ماجراجویی‌هایی که انجام می‌دهید آینده دنیایی که در آن زندگی می‌کنید را شکل می‌دهند.

یک بار دیگر در زمانی که بشریت با بزرگترین تهدید خود مواجه می‌شود، در دنیای غنی کاسپارتیا به کاوش بپردازید. در یک مأموریت خطرناک سعی کنید خانه و زادگاه یک ملت که زمانی باشکوه و پر رونق بود را پس بگیرید. سال‌های متمادی خانه و مردم شما تحت تصرف و قدرت اژدهای خشمگین هیدرا قرار گرفته است، شما در پرتگاه یک عصر جدید ایستاده‌اید، اما اقدامات شماست که سرنوشت بشریت را تعیین می‌کند.

پازل‌های با دقت طراحی شده را انجام دهید و از سکوهای متحرک بر روی دره‌های عمیق عبور کنید. وردهای قدرتمند را یاد بگیرید تا به وسیله آن‌ها بر روی دشمنان خود تأثیر بگذارید. با کنترل‌های روان بازی را کنترل کنید و به راحتی موجودی‌ها، وردها، نقشه و غیره را مدیریت کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود