Neon Hack: Pattern Lock Game v1.0.2

Neon Hack: Pattern Lock Game بازی اصلی مبتنی بر قفل الگو می‌باشد که از قفل دستگاه اندرویدی شما الهام گرفته است.

در این بازی باید قفل الگویی را بشکنید و به درون سیستم نفوذ پیدا کنید. مسیر صحیح را با انگشت خود بکشید تا با الگوی نئون تطابق پیدا کرده و قفل باز شود. به عنوان یک هکر، انتظار یک بازی مانند آب خوردن را نداشته باشید. بعضی از الگوها ممکن است آسان به نظر برسند، اما باید از نیروی ذهن و تمرکز خود استفاده نمایید.

انگشت خود را بکشید تا نقطه‌های نئون روشن شوند. نقطه‌ها را به ترتیب صحیح متصل کنید تا یک الگوی منحصربه‌فرد ایجاد شود. در صدها مرحله الگو را کشف کنید. این بازی برای تمرین مغز عالی است و با استفاده از آن می‌توانید تمرکز و توجه خود را بهبود دهید. ذهن خود را آموزش دهید و اجازه دهید جریان از طریق انگشت شما منتقل شود.

چهار مجموعه مرحله در بازی قرار داده شده است و مراحل جدیدتر در به‌روز رسانی‌های آینده به آن اضافه خواهند گردید. همین حالا بازی را دانلود کنید و نقطه‌های نئونی را متصل نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود