Expedition v1.1

Space Expedition یک بازی پلتفرمر کلاسیک است که ترکیبی رنگارنگ از ژانرهای گیم‌پلی را به شما ارائه می‌کند. این بازی داستان یک فضانورد شجاع است که می‌خواهد کشف کند چه اتفاقی در یک ایستگاه فضایی دوردست افتاده است.

در یک جو زیبا با گرافیک پیکسلی مکان‌های جدید را کشف کنید، پازل‌ها را حل نمایید، از تله‌ها دوری کنید، با هیولاها بجنگید، دستگاه‌ها را راه‌اندازی کنید و سفینه‌های فضایی را خلبانی کنید. باید باهوش باشد تا بتوانید مأموریت‌ها را انجام دهید، از خطرها فرار کنید، بر موانع غلبه نمایید و در نبردهای باز با دشمنان به مبارزه بپردازید. بازی مخصوص قهرمانان واقعی منتظر شماست!

برای ماجراجویی آماده شوید، لباس فضانوردی خود را بپوشید و جت‌پک خود را شارژ کنید، مأموریت آغاز شده است! این یک بازی جدید است که توسط سازندگان بازی‌های Parking Mania و Dead Ahead به شما ارائه می‌گردد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود