Myth Defense LF v1.8.4

پیش نیاز  : اندروید 1.6 و بالاتر

Myth Defense LF یک بازی سبک دفاعی به صورت اچ دی می باشد که با نمایش تمامی جزئیات گرافیکی و بسیاری ویژگی های خاص می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم سازد . این بازی بهترین عناصری که برای یک بازی دفاعی می بایست وجود داشته باشد را در خود گنجاندهو نیز بسیاری از قابلیت های اصلی نظیر علم کیمیا گری ، نقشه های تصادفی ، کمپین و … را دارا می باشد . این بازی از تمامی اندازه های صفحه نمایش پشتیبانی می کند اما پیشنهاد ما استفاده از دستگاه هایی است که دارای صفحه نمایش اچ دی می باشد چرا که جزئیات ریز خود را بهتر نمایش خواهند داد .

ویژگی ها :
– 4 نقشه در حالت نبرد و 18 نفشه در حالت کمپین
– 22 برج مختلف
– کاراکترهای خاص برای برج و دشمنان
– 33 مرحله سخت
– پخش موزیک ها و صدای های اوریجینال
– و …

hajm حجم : 9.98 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • in ke kharabe file down nemishe

  • سلام به همه دوستان و هموطنان ایرانی.این بازی یکی از بهترین ها در سری دفاع از قلعه هست و شاید هم بهترین باشه.ولی من از جای دیگه گرفته بودم .عزیزا بدونن که از این سایت دان نکنید که کار نمیکنه .من امتحان کردم.اگه مدیر محترم سایت لطف کنه سری فول این بازی رو بزاره که اون واقعا عالیه ممنوووووووون میشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود