Launcher for Me v1.0

با یک لانچر جدید آشنا شوید! و به جای مدیریت دستگاه خود وقت بیشتری را برای لذت بردن از آن صرف کنید!

Launcher for Me یک لانچر حرفه‌ای برای کسانی است که به وقت خود بها داده و انجام کارها با سرعت بیشتر و به نحو موثرتر را ترجیح می‌دهند. از یک قالب مفید که در آن برنامه‌ها بر اساس کارکرد به صورت خودکار دسته‌بندی شده‌اند لذت ببرید و به وسیله جستجوی سریع آن، در زمانی که برای پیدا کردن برنامه مورد نیاز خود صرف می‌نمایید، صرفه‌جویی کنید.

این لانچر فرصت‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی صفحه خانگی و یا منوی کناری ارائه می‌کند. این برنامه جستجوهای شما را پیش‌بینی کرده و مانند یک دستیار شخصی مفیدترین برنامه‌هایی که در هر زمان نیاز دارید را به شما پیشنهاد می‌کند. با استفاده از این لانچر جدید به صورت هوشمندانه برنامه‌های خود را دسته‌بندی کنید، با سرعت بالا جستجو و ناوبری نمایید، یک رابط کاربری شیک را تجربه کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید!

ویژگی‌ها:

منوی هوشمند با دسته‌بندی خودکار برنامه‌ها در پوشه‌های هوشمند

جستجوی سریع و کارامد، مستقیماً از طریق صفحه خانگی

این برنامه آیکان‌های اندروید را به وسیله قاب‌های هم‌اندازه با یکدیگر متناسب می‌کند

دارای ویجت‌های شیک ساعت و آب و هوا برای درخشش بیشتر دستگاه شما

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود