بازی نمایش عروسکی:سرنوشت آیکون

Puppet Show: Destiny (Full)

بازی نمایش عروسکی:سرنوشت
4.5 (1897) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

به جوی‌ویل خوش‌آمدید، شهری که در ظاهر آرام ولی در باطن شوم می‌باشد!

در بازی ماجرجویانه (Puppet Show: Destiny (Full  همچنان که شما به فلیسیای جوان کمک می‌کنید پدرش که استاد عروسک بوده را پیدا کند، متوجه خواهید شد اسراری که این شهر پنهان کرده بسیار بیشتر از گم شدن یک عروسک‌ساز می‌باشد! هیچ چیز در اینجا همانی که به نظر می‌رسد نیست، و حتی کسانی که به دنبال کمک شما بودند می‌توانند در یک چشم بهم زدن پوست بیاندازند و بر علیه شما اقدام کنند!

مسیر خود را از میان تله‌ها باز کنید و راهی برای نجات استاد گم شده پیدا نمایید! به عمق یک داستان طولانی از انتقام بروید و صلح را به شهر بازگردانید! یک ربات با سر عروسکی به شما کمک خواهد کرد به آیتم‌های دشوار دست پیدا کنید.

در این نسخه کامل بازی، ماجراجویی خود را در فصل جایزه ادامه دهید، سپس پشت صحنه بایستید و از آثار هنری شگفت‌انگیز لذت ببرید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.6
  • اندازه : 36M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/03
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود