Fantasy Mage – Defeat the evil v1.0

ارتش اسکلت‌ها توسط یک قدرت اسرارآمیز تولید مثل کرده و در حال نزدیک شدن به یک روستای آرام می‌باشد تا آن را از بین ببرد. در بازی Fantasy Mage – Defeat the evil به عنوان تنها امید روستا، شما باید از آن در برابر ارتش جهنمی مهاجم دفاع نمایید.

در این بازی شخصیت اصلی که یک جادوگر جوان می‌باشد را کنترل کرده و از روستا در برابر اسکلت‌های مهاجم دفاع می‌کنید. این بازی دارای 60 مرحله می‌باشد که در آن باید همه دشمنان را شکست دهید تا مرحله بعدی باز شود.

در پایان هر مرحله، غنائم مختلف به بازیکن جایزه داده می‌شود. این غنائم بسته به میزان منحصربه‌فرد بودن، در دسته‌های عادی، نادر و افسانه‌ای قرار می‌گیرند. غنائم شامل کلاه، لباس، چکمه یا جادو می‌شوند. بازیکن می‌تواند پس از بدست آوردن غنائم از آن‌ها استفاده نماید.

یکی از ویژگی‌های جالب این بازی انواع عناصر است. هریک از دشمنان دارای یکی از عناصر آب، آتش یا زمین است که دارای نقاط قدرت و ضعف خود می‌باشد. بازیکن باید متوجه شود کدام‌یک از آیتم‌ها برای شکست هر نوع دشمن مناسب است.

ویژگی‌ها:

جادوهای عنصری مانند توپ آتشین، توپ سنگی و توپ آبی را فعال کنید

انواع غنیمت‌ها را پیدا کرده و شخصیت خود را سفارشی کنید

هر مرحله شامل دشمن‌هایی با نقاط قوت و ضعف متفاوت می‌باشد

نقاط ضعف دشمن را شناسایی و از آن به نفع خود بهره ببرید

نبرد در این بازی ساده است تا بتوانید بر خسارات و دستکاری دشمن تمرکز کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود