Rap Fight: Gangster Edition v1.0

آیا می‌توانید تصور کنید همه ستاره‌های رپ در یک میدان جمع شده‌اند؟ رپر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با هریک از ستاره‌های رپ به نبرد بپردازید تا تاج و تخت هیپ هاپ را بدست بیاورید.

دار و دسته‌ها آماده تماشای بحث‌برانگیزترین نبردها می‌باشند. اجازه استفاده از سلاح و تفنگ را ندارید پس یک نبرد واقعی با مشت و لگد را پیش رو خواهید داشت. همچنین رپرهای زن نیز در این بازی حضور دارند تا در برابر معروف‌ترین رپرها مبارزه کرده و یک زندگی گانگستری را تجربه کنند.

در این بازی ضربات ترکیبی مختلفی برای شکست دشمن وجود دارد.

شما سه راند فرصت دارید تا دشمن خود را شکست دهید، هرچه بیشتر ضربه وارد کنید، حمله ضربتی آسان‌تر خواهد بود. هرکدام از رپرها دارای ضربه ترکیبی مخصوص به خود می‌باشد پس سعی کنید همه آن‌ها را امتحان کنید.

در این بازی با شخصیت‌های FUTURISTIC، ACTION BRANDON، NICKEY MINAY، WHIZ KALUFA،BAD JOE، THA GAMER، SLIM JESUS و NATARIUS می‌توانید مبارزه کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود