World Cruise Story v2.2.0

در بازی World Cruise Story خود را برای گرفتن سکان بزرگترین و لوکس‌ترین کشتی تاریخ برای یک سفر گردشی فراموش‌نشدنی و اعتیادآور در دریا آماده کنید!

کشتی خود را به اتاق‌های لوکس و رستوران‌های باکلاس تا کازینو و جکوزی مجهز کنید. در سفر به دور دنیا و ملاقات با هر کشور موجود در نقشه، شما مسئول آن هستید، حتی می‌توانید تورهای سرگرم‌کننده برای خانواده‌های سلطنتی برگزار کنید که واقعاً مناسب پادشاهان است!

امکانات درست را در کنار یکدیگر قرار دهید تا توسط مسافران و منتقدان نمرات بالا کسب نمایید. به اندازه کافی شهرت جمع‌آوری کنید تا حتی افراد معروف نیز هنگامی که در بندر هستید هجوم بیاورند!

آیا می‌توانید کشتی مسافرتی خود را به یک بهشت شناور 5 ستاره تبدیل کنید؟ کلاه کاپیتانی خود را بر سر بگذارید و در این بازی سرگرم‌کننده متوجه شوید که آیا از عهده آن برمیایید یا خیر!

برای چرخش صفحه دستگاه خود را بگردانید، برای اسکرول لمس کنید و برای زوم کردن از ژست پینچ استفاده نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود