5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
نرم افزار ویرایش عکس با قابلیت نمایش فایل های exif آیکون

Photo Mate R3

نرم افزار ویرایش عکس با قابلیت نمایش فایل های exif
3.8 (960) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , ویرایش عکس

این آخرین نسخه برنامه Photo Mate R3 است، یک برنامه سازماندهی تصویر، کتابخانه و ویرایشگر غیرمخرب فایل‌های raw برای اندروید.
تصاویر خود را سازماندهی کنید! این برنامه یک کتابخانه عکس را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید همه فایل‌های خود را بر اساس اطلاعات متا شامل دوربین و همچنین رتبه‌بندی، برچسب و کلمات کلیدی سفارشی فیلتر کنید. این برنامه قابلیت کار با فرمت jpg و همچنین فرمت raw برای هر دوربینی را دارد.
تصاویر خود را مشاهده کنید! این برنامه یک راه حل برای مشاهده تصاویر همراه با همه اطلاعات مهم exif مانند گشادگی یا ایزو ارائه می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید تصاویر را در کنار هم مشاهده و رتبه‌بندی کنید تا بهترین‌ها را انتخاب نمایید.
تصاویر خود را توسعه داده و ویرایش کنید! این برنامه یک راه حل غیرمخرب را برای ویرایش تصاویر به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید فایل‌های raw را کدگشایی و ویرایش کنید تا کنترل کاملی بر تعادل سفیدی داشته و همچنین هر تصویر jpg را پردازش نمایید.
این برنامه ویژگی‌های فراوان دیگری شامل چاپ تصاویر، وارد کردن عکس از دوربین شما، دسترسی به شبکه شما، ترکیب تصاویر یا تبدیل و ویرایش چندتایی تصاویر می‌باشد.

 

تغییرات نسخه 3.6.2 :

برچسب برای حافظه خارجی و رفع مشکلات برنامه

رفع مشکلات کاربرای فرانسوی زبان

بهبود پشتیبانی برای دستگاه های موس دار

رفع مشکلات برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.6.2
  • اندازه : 36M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/14
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود