Ultra Zooper v1.2

Ultra Zooper یک مجموعه ساده‌گرایانه و در عین حال بافکر ساخته شده از ویجت‌های زوپر است که طراحی شده تا به هر صفحه نمایش جلوه‌ای زیبا ببخشد. بیش از 152 ویجت در برنامه قرار داده شده که به صورت هفتگی نیز به این تعداد افزوده می‌شود.
با انتخاب گزینه‌های مختلف شامل متن ساعت، تاریخ و آب و هوا می‌توانید ویجت خود را ایجاد نمایید. چیزی که می‌خواهید را بر روی صفحه نمایش دستگاه خود داشته باشید.
این مجموعه شامل مجموعه آیکان‌های سفارشی کوهستان، مسطح، سایه‌دار بلند، اتمی و اولترا است که به صورت اختصاصی برای این ویجت‌ها طراحی شده‌اند.
توجه داشته باشید که این یک برنامه مستقل نیست و برای استفاده از ویجت‌ها باید برنامه Zooper Pro را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده باشید. بر روی برخی از دستگاه‌ها شاید نیاز باشد پس از نصب دستگاه خود را مجدد راه‌اندازی نمایید تا این ویجت‌ها در فهرست ویجت‌ها نشان داده شوند.
می‌توانید با نگاه داشتن انگشت خود بر روی ویجت و انتخاب گزینه resize اندازه ویجت را تغییر دهید. همچنین امکان تنظیم نسبت و اندازه و بسیاری چیزهای دیگر نیز در زوپر وجود دارد.
اگر آیکان‌های آب و هوا به درستی نشان داده نمی‌شوند، در صفحه خانگی بر روی ویجت کلیک کنید. بر روی Layout کلیک کنید، Bitmap Icon Set را انتخاب نمایید، سپس بر روی Iconset Mode و بعد Current Weather کلیک نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود