Car Dealer Simulator v1.4

در بازی Car Dealer Simulator شما در پایین‌ترین رده از یک شغل دلال خودرو بازی می‌کنید که سرمایه اولیه کم اما توانایی‌های بیشماری دارد.
می‌توانید خودروهای معیوب را بخرید، آن‌ها تعمیر کنید و برای کسب سود بفروشید و یا صرفاً برای جذاب‌ترین پیشنهادهای فروش خودرو بازار را نظاره کنید به امید اینکه خودرویی را با شرایط عالی بدست بیاورید.
همچنان که بازی را انجام می‌دهید، می‌توانید شروع به کسب تجربه نمایید، و کسب و کار شما نیز به سرعت رشد می‌کند. به تدریح می‌توانید خودروهای گرانتر را نیز خریداری نمایید. یاد می‌گیرید چگونه مشکلات مکانیکی را شناسایی کرده و با خرج کم تعمیر کنید.
این نسخه از بازی به صورت ماد پول و انرژی ارائه می‌شود. به این صورت که با لمس بر روی تب انرژی مجانی، 1000 انرژی و 5000 پول بدست می‌آورید (تب انرژی مجانی هر 15 دقیقه یک بار باز می‌شود).

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • نسخه مودش با معمولیش فرقی ندارع

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود