Tablet Talk v1.4.0

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

Tablet Talk نرم افزاری است برای دریافت اس ام اس بر روی تبلت با شماره موبایل شما !
این برنامه که از تمامی امکانات پیامکی برخوردار است برای تمامی دارندگان تبلت ابزاری است ضروری . شیوه کار این برنامه بدین صورت می باشد که با همگام کردن تبلت و گوشی شما از طریق بلوتوث یا وای فای ، این امکان را به شما می دهد تا در هر جا و هر زمانی که هستید بتوانید از پیام های دریافتی خود بر روی تبلت با خبر شوید .

برای استفاده از این برنامه کافیست برنامه را بر روی تبلت و اسمارت فون اندرویدی خود نصب کرده و پس از نصب ، با فشردن تنها یک دکمه ، دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید تا امکان بهره برداری از برنامه برایتان فراهم آید .

hajm حجم : 899 کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با عرض سلام

    من این نرم افزار رو روی گوشی و تبلت آندروییدی نصب کردم، به هم متصلش هم کردم، زمانی که به گوشی زنگ میزنم توی تبلت هم نمایش داده میشه و حتی میشه تماس رو قطع و وصل هم کردم اما مشکل اینجاست: زمانی که تماس رو وصل میکنم نه صدا از طریق تبلت دریافت میشه و نه ارسال میشه! یعنی نه اسپیکر صدایی رو میگیره و نه میکروفون صدایی رو میفرسته! درحالی که ارسال و دریافت صدا از طریق گوشی انجام میشه، مشکل بعدی اینه که هیچ اس ام اسی از طریق این نرم افزار روی تبلتم ارسال نمیشه!
    میخواستم راهنماییم کنید ممنون

  • آیا برای برقراری چنین ارتباطی بین گوشی جاوای سامسونگ و تبلت اندرویدی گلکسی هم برنامه ای هست؟

    • خیر

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود