Clumsy Hero v1.1.3

شیطان و اژدها!

در Clumsy Hero ما در حال استخدام قهرمانان شجاع برای نجات قلمرویی که در خطر است می‌باشیم. هنوز عنوان قهرمانی را دریافت نکرده‌اید؟

قهرمان شدن آنقدرها هم سخت نیست! کافیست این از 5 قانون پیروی کنید:

قانون اول قهرمان:

تجهیز کردن شخصیت شما به سلاح و ابزار ظاهر آن را تغییر می‌دهد، هرچه سلاح‌های شما قدرتمندتر باشد، ظاهری قوی‌تری نیز خواهید داشت.

قانون دوم قهرمان:

قهرمانان نمی‌توانند از جادو استفاده کنند، زیرا شمشیرزن هستند، اگرچه حیوانات دست‌آموزی وجود دارند که می‌توانند از جادوهای گوناگون استفاده نمایند.

قانون سوم قهرمان:

برای پیروز شدن در نبرد، تفکر و زمان‌بندی دقیق کلیدی هستند، از تیزهوشی بصری پویای خود استفاده کنید تا در 1 ثانیه برای استفاده از دکمه حمله یا دفاع تصمیم بگیرید.

قانون چهارم قهرمان:

مردم قلمرویی که در خطر است نگرانی‌های فراوانی دارند، با حل مشکلات آن‌ها می‌توانید شهرت و ثروت بدست بیاورید.

قانون پنجم قهرمان:

یک تیم بسازید، در قلمرو قهرمانان بسیاری وجود دارد. بازی با آن‌ها می‌تواند بازی را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند. با ساخت یک تیم شما به مخفیگاه تیم دسترسی پیدا خواهید کرد.

فکر کنم که برای قهرمان شدن آماده‌اید. پس بیایید قلمرو را نجات دهیم.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود