eRAN v1.7.6

امروزه اهمیت تجهیزات ارتباطی هوشمند مانند تلفن های همراه و تبلت ها بر هیچکس پوشیده نیست. در سال های اخیر بخش عمده ای از کسب و کارهای موفق تلاش کرده اند که علاوه بر فعالیت و توسعه در سطح وب و اینترنت، بر روی این تجهیزات نیز قابل دسترس می باشند .

پرتال جامع خودرو کشور نیز در راستای این هدف و به منظور توسعه خدمت رسانی خود به مشتریان، محصول اندرویدی خود را با نام و برند “ایران (eRAN)” منتشر کرده و در دسترس عموم کاربران قرار داده است .

نرم افزار اندرویدی “ایران، الکترونیکی بران” به منظور ارایه خدمات و سرویس های زیر تهیه شده است :

اطلاعات خودرو

این بخش از نرم افزار، بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از جدیدترین و بروزترین اطلاعات برند و مدل خودروهای روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشاهده مشخصات فنی، تصاویر و تاریخچه هر خودرو و همچنین قابلیت مقایسه بین خودروها از مزایای این نرم افزار می باشد. کاربران می توانند در صورت تمایل این داده ها را اشتراک گذاری کرده و برای دوستان خود نیز ارسال نمایند.

آگهی فروش خودرو

همواره تعدادی از آخرین و جدیدترین آگهی های فروش خودرو در این قسمت در دسترس کاربران می باشد. امکان جستجو بر اساس برندها، مدل ها و قیمت مدنظر مشتری فراهم است و همچنین می توان آگهی های خودرو نو و کارکرده را تفکیک نمود. اگر به دنبال خودرو و یا حتی قیمت خودروهای کارکرده در اسرع وقت هستید، این بخش همیشه همراه شماست.

قیمت صفر

از جذاب ترین ترین سرویس های موجود بر روی پرتال، بخش اطلاع از قیمت صفر خودروهای وارداتی و تولید داخل می باشد که روزانه بطور منظم بروز رسانی می گردد. این سرویس محبوب بر روی نسخه اپلیکیشن موبایل پرتال جامع خودرو کشور نیز در اختیار شما می باشد.

اخبار و مقالات

جدیدترین و مهمترین اخبار روز دنیای خودرو را می توانید بصورت لحظه ای بر روی اپلیکیشن موبایل دریافت و مطالعه نمایید. همچنین مقالات کاربردی و جذابی که بر روی پرتال قرار دارد نیز در این بخش در دسترس شما می باشد.

سایر امکانات جانبی

امکاناتی مانند ایجاد علاقمندی، تصاویر پس زمینه جذاب و دیدنی، سرویس یادآوری پیام و لینک های ورود به پرتال جامع خودرو کشور، شبکه های اجتماعی پرتال مانند اینستاگرام، فیسبوک و کانال تلگرام پرتال از دیگر امکانات و ویژگی های این اپلیکیشن می باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود