Weather Clock Live v1.8.2.7

Weather Clock Live ابزاری بسیار زیبا و البته کاربردی است که باستفاده از آن می توانید از زمان و درجه حرارت مکانی که در آن قرار دارید به سادگی مطلع شوید . این اپلیکیشن که با اسکرین رزولوشن های 480×800 و 720×1024 سازگار می باشد دوست باتری بوده و  انرژی بسیار کمی مصرف  می کند .

تغییرات نسخه 1.8.2.7 :

کاهش مصرف باتری

بهبود اظلاعات شرایط آب و هوایی

حذف پیام فعال سازی GPS

ساده و سریع تر شدن برنامه

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • کرمان کی باران میبارد خدامیدونه….ولاه

  • من هر نرم افزاری رو راجع به آب و هوا از سایتتون دانلود کردم ارور میده.گوشیم سونی اریکسون اکسپریا هشته.آیا این نرم افزارا مناسبه گوشی من نیست؟
    ارورش اینه:there is a problem parsing the package

  • انگار خرابه،نه دیجت داره نه هیچی

  • اگه یه نگاه به فرمت فایل بندازی می بینی فرمت فایل هایی که تو سایت وجود داره apk هستش///باید تو قسمت options نرم افزار IDM فرمت apk رو براش تعریف کنی 😉

  • هر نرم افزاری که از سایتتون میخوام دانلود کنم با دانلود منیجر فایرفاکس دانلود میکنه idm هم نصب ولی موقع دانلود کردن نمیاد بالا مشکل از کجاست؟
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود