Stealth Inc 2: Game of Clones v1.8

بازی Stealth Inc. 2: Game of Clones در بیش از 60 مرحله متنوع که در دنیایی وسیع به یکدیگر متصل هستند، ذهن و عکس‌العمل شما را محک می‌زند.

مرگ هیچ‌گاه بیش از چند لحظه فاصله ندارد، اما یکی از معدود مزایای کلون بودن این است که مرگ آنقدرها هم دائمی نیست. با نبود صفحات بارگیری و جان‌هایی که بخواهید نگران آن‌ها باشید، بازیکن تشویق می‌شود تا در محیط‌های خطرناک با لیزرها، ربات‌های آدم‌کش و غول‌های ترسناک، از مرگ اجتناب‌ناپذیر خود به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده نماید.

کارخانه وسیع PTi را کاوش کنید که شامل شش بخش مجزا با آزمایش‌هایی برای انجام دادن و اسراری برای جمع‌آوری می‌باشد.

با کمک گرفتن از شش ابزار مختلف که با پیشروی شما در بازی قفل آن‌ها آزاد می‌شود پازل‌ها را حل نمایید، ابزاری که به شما امکان می‌دهند هرکاری از جابجایی میان مراحل تا هک کردن ربات‌های در حال گشت‌زنی در کارخانه را انجام دهید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود