بازی تایچی پاندا با 17 فصل جدید آیکون

Taichi Panda: Heroes

بازی تایچی پاندا با 17 فصل جدید
4.0 (32844) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه , نقش آفرینی - RPG

در بازی Taichi Panda: Heroes به زمانی دور در قلمرو جادویی و پانداهای جنگجوی قدرتمند سفر کنید. گروه خود را از قهرمانان افسانه‌ای بسازید و مدیریت کنید تا اکشن هیجان‌انگیز و ماجراجویی جذاب را به سبک نقش‌آفرینی دنیای بازی تجربه نمایید!

به دوران قبل از پاندای تای‌چی سفر کنید، و قلمرو فانتزی پررونق را کشف نمایید. دنیایی وسیع و هیجان‌انگیز از راهزنان و نزاع‌کنندگان، اهل سر و دیوانگان با کیفیتی در حد بازی‌های رایانه‌ای را کاوش نمایید.

کنترل تعداد فراوانی از قهرمانان منحصربه‌فرد و قدرتمند را به دست بگیرید. نیروهای خود را جمع‌آوری کنید و تیم خود را برای ورود به میدان انتخاب نمایید. قهرمانان را با یکدیگر ترکیب کنید تا با استراتژی شما سازگار شوند.

شگفتی‌های زیادی در سراسر قاره پنهان شده‌اند، و منتظرند تا قهرمانان آن‌ها را کشف نمایند! عازم ناشناخته‌ها شده و با وحشت‌هایی که درون آن‌ها وجود دارد روبرو شوید تا ثروت‌ها، گنج‌ها و افتخار را کشف نمایید.

برای اکشن افسانه‌ای به متحدان ملحق شوید. همراه متحدان خود به نبرد با هیولاهای دارای قدرت‌های باورنکردنی بپردازید، و برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی مبارزه نمایید.

 

تغییرات نسخه 4.6 :

اضافه شدن قهرمان جدید به نام گودریک

جایزه های ویژه سال نو میلادی

اضافه شدن 17 فصل

اضافه شدن قهرمانی به نام Solwyn

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.6
  • اندازه : 53M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/12/01
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود