Photo Wall FX Live Wallpaper Pro v1.2.0

برنامه Photo Wall FX Live Wallpaper با استفاده از تصاویر مورد علاقه شما یک والپیپر زنده کلاژ متحرک از آن‌ها می‌سازد، با تعداد فراوانی گزینه برای سفارشی‌سازی و استفاده حداقل از باتری!

عکس‌های زیبای خود را به صورت والپیپری از شبکه عکس‌ها ببینید. می‌توانید قالب را به دلخواه خود تغییر دهید. حتی می‌توانید فیلترهای زنده را بر روی والپیپر خود اعمال نمایید!

بدون تأثیر گذاشتن بر محل واقعی عکس‌های خود، پوشه‌های سفارشی بسازید. برای هر مناسبت یک والپیپر زنده ایجاد کنید: جشن تولد، مهمانی و… و آن را طبق حالت خود تغییر دهید!

چیزی که برنامه را منحصربه‌فرد می‌سازد این است که می‌توانید بر روی هر عکسی دو بار لمس کرده و آن را فوراً به صورت تمام‌صفحه مشاهده نمایید! این برنامه چیزی بیش از یک والپیپر زنده است، این یک برنامه گالری می‌باشد که در آن می‌توانید تصاویری که مشاهده می‌نمایید را به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌های اصلاح هوشندانه تصاویر و چرخش هوشمندانه شما را مطمئن می‌کنند که تصاویر شما در جایی که باید نشان داده می‌شوند!

این برنامه به زیبایی بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی اجرا شده و فاقد پرداخت درون برنامه‌ای می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود