Dead: Brassfield Manor (Full) v1.0 + data

جسد رجینالد گریر، ثروتمند بانک سرمایه‌گذاری، در آستانه مهمانی سالانه در خانه‌اش پیدا شد. ملک برسفیلد پر از مهمانان، خانواده و کارکنان شده و هرکسی ممکن است قاتل باشد!

آیا می‌توانید لیستی از مظنونین درجه یک را بازجویی کنید؟ آیا شریک تجاری بوده، یا یک عضو خانواده حسود؟ چه کسی بیش از همه از مردن رجینالد گریر سود می‌برد؟ این وظیفه بر عهده شماست تا پرونده را بشکافید و قاتل را به دست عدالت بسپارید!

در بازی (Dead: Brassfield Manor (Full از ابزار کاراگاهی قابل اعتماد خود برای بررسی قربانی استفاده کنید. سرنخ‌ها را از بازی‌های سبک اشیاء پنهان بیابید و آن‌ها را کنار هم بچینید تا بتوانید پرونده را حل نمایید.

مهمانان و اعضا را بازجویی کنید. پازل‌های تعاملی و شگفت‌انگیز را حل نمایید تا مظنونان را حذف کرده و انگیزه واقعی را کشف کنید.

آیا واقعاً پرونده مختومه شده؟ در بازی جایزه متوجه شوید و از محتوای اختصاصی شامل آیتم‌های تغییر شکل دهنده‌ و پازل‌های جایزه لذت ببرید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید، همچنین هزاران بازی و پازل را انجام دهید. در این نسخه از بازی به همه جوایز و گیم‌پلی اضافه نیز دسترسی خواهید داشت!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود