Tibetan Quest (Full) v1.0 + data

به شهر اسرارآمیز شانگری‌لا سفر کنید و خواهرزاده گم‌شده خود را بیابید! عازم یک ماجراجویی در لبه دنیا شوید تا لاریسا را از چنگال دخمه باستانی نجات دهید!

(Tibetan Quest (Full یک بازی جذاب به سبک اشیاء پنهان است که عناصر هیجان‌انیز و ماجراجویانه را با افسانه‌های شرقی ترکیب کرده است.

سه هفته پیش، زمانی که شاهد بودید خواهرزاده محبوبتان عازم سفر باستان‌شناسانه به تبت می‌شود، هیچ چیز نمی‌توانست وقایع دراماتیکی که قرار بود رخ دهد را پیش‌بینی نماید. تنها پریروز بود که شما یک نامه اسرارآمیز از لاریسا دریافت کردید مبنی بر اینکه او و همکارانش در یک طوفان برفی گم شده‌اند.

آیا جرئت آن را دارید که به تبت اسرارآمیز سفر کنید؟ آیا با خطرهایی که در شانگری‌لا در کمین هستند روبرو خواهید شد تا پیش از پایان دنیا بتوانید خانواده خود را نجات دهید؟

ویژگی‌ها :

55 مکان زیبا را برای یافتن لاریسا کاوش کنید!

48 پازل و صحنه‌های منحصربه‌فرد اشیاء پنهان را انجام دهید!

با آزاد کردن قفل 18 دستاورد در بازی استاد شوید!

در ماجراجویی اضافه روح آشفته خود را آرام کنید!

گیم‌پلی رده‌بالا و فراگیر، بهینه‌سازی شده برای گوشی‌ها و تبلت‌ها!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود