بازی جورچین هم شکل ها آیکون

Bejeweled Stars: Free Match 3

بازی جورچین هم شکل ها
4.5 (94049) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

در بازی Bejeweled Stars: Free Match 3 بدرخشید، یک بازی جدید به سبک جورچین سه‌تایی که مانند هیچ‌کدام از بازی‌های مشابه خود نیست!
سرگرمی و آزادی بی‌پایان را تجربه کرده و در یک دنیای پر از شگفتی، انفجار و چالش‌های منحصربه‌فرد، راه خود را برنامه‌ریزی نمایید. جواهرات درخشان را ترکیب کنید تا جایزه کسب نمایید، هنگام نیاز قدرت ایجاد کنید و با بازی صفحه را کنترل نمایید.
این بازی با چالش‌های هیجان‌انگیزی به شما ارائه می‌گردد. بر جریان جواهرات مسلط شوید تا استراتژی تطبیق خود را بهبود دهید. با ابرهای پر از جواهرات مانور داده و آبشارهای پیروزی ایجاد نمایید. پروانه‌های شانور را نجات دهید قبل از اینکه به آسمان سر بخورند.
صندوقچه‌ها را باز کنید تا آیتم‌ها را نمایان نمایید، شکلک‌های زیبا که به شما امکان می‌دهد سبک خود را بیان کرده و پیام‌های شخصی ارسال نمایید. صدها آیتم برای کشف وجود دارد!
جواهرات جدید را جمع‌آوری نموده و از آن‌ها برای ایجاد قدرت‌های ویژه استفاده نمایید. قدرت‌هایی که می‌خواهید را در زمان‌های دلخواه به خدمت بگیرید و استراتژی خود را کامل کنید.
با هر مرحله‌ای که انجام می‌دهید ستاره‌های درخشان کسب نمایید. تماشا کنید که آن‌ها اشکال را در آسمان کامل کرده و جوایز شگفت‌انگیز را آزاد نمایید!
در جدول امتیازات با دوستان به رقابت بپردازید و مهارت‌های قدرتمند خود را به رخ دیگران بکشید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.32.0
  • اندازه : 94M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود