Puss In Boots Jewel Rush v0.0.24

در بازی تطبیق جواهرات Puss In Boots Jewel Rush به گربه چکمه‌پوش ملحق شوید و با شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌های DreamWorks ملاقات نمایید. جواهرات جادویی را جابجا کرده و تطبیق دهید.

دوستان محبوب خود را فراخوانی کنید و در یک ماجراجویی فوق‌العاده به کاوش در شهرها بپردازید!

مأموریت‌های شگفت‌انگیز پر از جواهرات را انجام داده و در مراحل مختلف شامل سقف پشت بام‌ها، خیابان‌های پرجنب و جوش و مناطق دیگر سان‌ریکاردو شگفتی‌های مختلف را آزاد نمایید.

در مناطق به‌یاد‌ماندنی شامل سان‌ریکاردو، کت کانتینا، گذرگاه مرگ، لوبیای سحرآمیز، قلعه غول‌پیکر و سرزمین‌های کشف نشده سفر کرده و آن‌ها را کاوش نمایید.

آیتم‌های قدرتی منحصربه‌فرد را آزاد کنید تا کارهای جالبی مانند منفجر کردن یک منطقه، جابجایی سلول‌ها، و پاکسازی یک ردیف را با شخصیت محبوب خود را انجام دهید.

چرخ شانس روزانه را بچرخانید تا سکه طلا و آیتم‌های قدرتی ویژه برنده شوید.

به دوستان فیسبوکی خود ملحق شوید تا قلب‌ها را به اشتراک گذاشته و کلیدهای باارزش برای آزاد کردن شهرهای معروف بدست بیاورید.

سعی کنید در جدول امتیازات بالاترین امتیاز را کسب نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام و تشکر فراوان از سایت فوق العاده عالیتون
    میدونم زحمت زیادی میکشید ولی یه مطلبی منو به شدت اذیت میکنه ، چرا در تعداد زیادی از بازیها نسخۀ نامحدود رو گذاشتید ولی نسخۀ اصلی رو نه ؟ من اصلا از نسخۀ نامحدود استفاده نمیکنم و لذت بازی رو از خودم نمیگیرم ولی بازیهای قشنگی مثل همین بازی هست که نسخۀ اصلی براشون در دسترس قرار ندادید .
    باز ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود