Alice in Wonderland PuzzleGolf v1.0.1

در بازی Alice in Wonderland PuzzleGolf ماجراجویی‌های گلف پازل آلیس در سرزمین عجایب را تجربه کنید! عقب نمانید و خود را برای عجیب و غریب‌ترین بازی گلف که تابحال کسی دیده آماده کنید!

شما توپ هستید! در بیش از 70 مرحله پازل هوشمندانه و گاه شیطانی از سوراخ موش پایین بروید. هدفگیری کنید، بغلتید و دنیای فانتزی ماجراجویی‌های پازل آلیس که از رمان معروف لوئیس کارول الهام گرفته را کاوش نمایید.

باغ چای را با پیچ‌ و خم‌های چالش‌برانگیزش ملاقات نمایید. با استراتژی مانوور بدهید و از میان زمین‌های شطرنج و اعماق جنگل تاریک عبور کرده و کاخ خیانت‌آمیز را با دروازه‌های آینه و نگهبانان کاوش نمایید. خرگوش سفید شما را در این ماجراجویی هدایت خواهد کرد، تا چه اندازه می‌توانید در عمق بروید؟ آیا می‌توانید راه بازگشت خود را به خانه پیدا کنید؟ آیا می‌توانید استاندارد امتیاز گلف را در هر بار کسب نمایید؟

در این بازی بیش از 70 مرحله چالش‌برانگیز وجود دارد. مهارت و ظرافت را با یکدیگر ترکیب کنید تا مراحل عجیب و غریب و جادویی را در سرزمین عجایب به پایان برسانید.

با یک قلاب‌سنگ ساده بر کنترل‌های دقیق مسلط شده و هر ضربه را با دقت و قدرت مناسب هدف‌گیری نمایید.

سعی کنید از ویژگی‌های محیط به نفع خود استفاده کنید تا بتوانید از پس مراحل چالش‌برانگیز بازی بر بیایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود